یکی از نزدیکان سردار گفته که جدایی او در نیم فصل قطعی شده و سردار به یک تیم بزرگ اروپایی خواهد رفت.

به گزارش مای کلاب، چند هفته پیش بود که خبر علاقه یورگن کلوپ به سردار آزمون در رسانه‌ها مثل بمب منفجر شد. یکی از روزنامه‌های انگلیسی در خبری از علاقه  سرمربی لک‌لک‌ها به سردار ایرانی پرده برداشت و از آن روز، آزمون به یکی از اصلی‌ترین سوژه‌های خبری در ایران تبدیل شد. در حالی که مهاجم جوان روستوف هنوز در این مورد اظهار نظر نکرده بود، پیشنهاد‌های دیگری از تیم‌های مختلف اروپایی مطرح شد. هنوز معلوم نیست آزمون چه تصمیمی برای آینده خود گرفته اما چیزی که قطعی است، جدایی او از روستوف در پایان نیم‌فصل است.

این مهاجم ۲۱ ساله، تا الان روزهای خوبی را با روستوف پشت سر گذاشته و با گل‌هایی که در لیگ قهرمانان اروپا برابر اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ به ثمر رساند،  حسابی مشتری پیدا کرده است.

جدا از پیشنهاد لیورپول، این موضوع مطرح شده که سردار زیر نظر استعدادیاب‌های بایرن مونیخ هم قرار گرفته و چند تیم هم در بوندس‌لیگا سعی در جذب او دارند. از سوی دیگر، پیشنهادهای مارسی، بنفیکا و تیم‌های مسکویی روسیه بسیار جدی به نظر می‌رسند. با این حال هنوز سردار در مورد هیچ کدام از این پیشنهادها تصمیمی نگرفته و به دنبال آن است تا در نیم فصل بهترین انتخاب را انجام دهد. به همین دلیل تصمیم‌گیری در این خصوص را به قربان بردیف واگذار کرده است.

در حال حاضر سردار آزمون با ۲۱ سال سن، خذود ۷ میلیون یورو ارزش دارد و همین هم باعث شده تا خیلی از تیم‌ها پیش از آن که قیمت او بالاتر برود، سردار ایرانی را به خدمت بگیرند.

در خصوص پیشنهاد لیورپول هم که بسیار جدی به نظر می‌رسد، این طور شنیده می‌شود که شاید یورگن کلوپ سردار را به خدمت بگیرد تا جای خالی سادیو مانه را در ژانویه پر کند تا قدرت گلزنی لیورپول به یک‌باره تخلیه نشود. از طرفی هم شنیده شده شاید لیورپول با سردار قرارداد بلند مدت امضا کند و او را به صورت قرضی راهی تیم‌‌های دیگر کند تا آزمون پس از رشد بیشتر و با تجربه‌تر شدن به لیورپول برگردد.

با این حال یکی از نزدیکان سردار گفته که جدایی او در نیم فصل قطعی شده و سردار به یک تیم بزرگ اروپایی خواهد رفت اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

قربان بردیف، مربی آزمون مخالف این انتقال است و برای این موضوع هم دلیل آورده است. او معتقد است سردار هنوز از نظر بدنی آماده بازی در تیمی مثل لیورپول نیست چرا که در روسیه هم معمولا نمی‌تواند ۹۰ دقیقه بازی کند. از سویی سردار در ۱۵ هفته لیگ تنها دو گل زده که از نظر سرمربی‌اش، آمار چندان خوبی نیست چرا که مهاجم‌های بزرگ در اروپا اکثر اوقات در هر بازی دو گل می‌زنند. حال باید دید سردار آزمون در پایان فصل چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا اولین ایرانی‌ای نام می‌گیرد که پا به آنفیلد می‌گذارد یا خیر.