در این گزارش می خواهیم به 5 انتقال بزرگ زمستانی در فوتبال اروپا بپردازیم.
فصل جابجایی زمستانی نزدیک است. تیم های بزرگ اروپایی برای نتیجه گرفتن در لیگ های داخلی و لیگ قهرمانان اروپا به دنبال تقویت تیم خود هستند.
چند بازیکن بزرگ با توجه به شرایط بدی که در تیم خود دارند به احتمال خیلی زیاد در تابستان سر از دیگر تیم ها درمی آورند. در این گزارش می خواهیم به 5 بازیکن بپردازیم که بمب های فصل جابجایی زمستانی در قاره سبز هستند.

1-خامس رودریگز

با وجود آنکه زیدان اصرار دارد که به این بازیکن کلمبیایی نیاز دارد اما رودریگز دوران آنچلوتی با رودریگز دوران زیدان بسیار فرق دارد. این هافبک بازیساز در دوران آنچلوتی با وجود آنکه نخستین فصل حضورش در رئال مادرید را پشت سر می گذاشت اما از بهترین ها بود و عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت.

زیدان به رودریگز اعتقاد ندارد و به همین خاطر کمتر از او در ترکیب اصلی استفاده می کند. در چند بازی هم که این بازیکن کلمبیایی در ترکیب اصلی رئال به میدان رفته نتوانسته خوب ظاهر شود و روشن است که او از نظر روحی در شرایط خوبی قرارندارد.

به احتمال خیلی زیاد رودریگز در تابستان از رئال مادرید جدا خواهد شد. منچستر یونایتد و چلسی و البته پاری سن ژرمن از مشتریان جدی این بازیکن هستند و باید دید که او در نهایت راهی چه تیمی می شود.

2-دیمیتری پایت

بازیکنی فرانسوی که پیش بینی می شد بعد از درخشش در یورو 2016 وستهام را ترک و راهی یک تیم بزرگ اروپایی شد. چند تیم به دنبال جذب این هافبک باتکنیک بودند اما رقم بالای درخواستی وستهام باعث شد تا این انتقال صورت نگیرد.

مدیر برنامه های پایت سخت تلاش می کند تا این بازیکن را متقاعد به جدایی کند. پاری سن ژرمن و منچستر یونایتد جدی ترین مشتریان پایت هستند اما زین الدین زیدان هم پیش از این تاکید کرد که دوست دارد این بازیکن فرانسوی را در تیمش ببیند. پایت در دیدار شب گذشته برابر لیورپول بازهم از روی ضربه آزاد گلزنی کرد تا آمادگی بالای خود را به تصویر کشد.

3-اوسکار

در دوران مورینیو یکی از بازیکنان تاثیر گذار و اصلی چلسی بود اما این بازیکن برزیلی در سیستم 3-4-3 آنتونیو کونته جایی ندارد و کمتر به بازی گرفته می شود.

مدیر برنامه های این بازیکن برزیلی رابطه خوبی با اینتر دارد و به احتمال خیلی زیاد او سر از اینتر درمی آورد.

4- ممفیس دپای

در لیگ هلند با پیراهن آیندهوون درخشید و به اختلاف زیادی نسبت به دیگر بازیکنان بهترین شد. او با توصیه لوئیس فان خال به منچستر یونایتد پیوست و شماره 7 بزرگ شیاطین سرخ به او داده شد.

دپای در دوران فان خال تنها در چند بازی درخشید و طولی نکشید که نیمکت نشین شد. مورینیو اصلا به این بازیکن اعتقادی ندارد و تنها چند دقیقه بازی به او داده است. اینتر مشتری جدی دپای است اما رسانه های انگلیسی از اورتون به عنوان مقصد بعدی این بازیکن هلندی یاد کردند چرا که هدایت اورتون را رونالد کومان برعهده دارد و این مربی هلندی دوست دارد که هموطن خود را در اختیار داشته باشد.

5- جولیان دراکسلر

با سران باشگاه ولفسبورگ به مشکل جدی خورده است. در فصلی که ولفسبورگ ناامید کننده ظاهر شده انتقادها از بازیکن گران قیمت این تیم زیاد شده است.

آرسنال مدتها است که به دنبال این بازیکن ملی پوش آلمانی است اما یوونتوس هم دراکسلر را می خواهد و باید دید که او در نهایت راهی کدام یک از این دو تیم می شود.