در جریان دیدار دوستانه بارسلونا در قطر مقابل الاهلی عربستان، فوق ستاره آرژانتینی که هنوز سکوت خود را بعد از شکست از رونالدو برای کسب توپ طلا نشکسته، برای چندمین بار دچار حالت تهوع شد.

به گزارش مای کلاب و به نقل از روزنامه شهروند، در جریان دیدار دوستانه بارسلونا در قطر مقابل الاهلی عربستان، فوق ستاره آرژانتینی که هنوز سکوت خود را بعد از شکست از رونالدو برای کسب توپ طلا نشکسته، برای چندمین بار دچار حالت تهوع شد.

تعویض زودهنگام مسی
بارسلونا که با ترکیب اصلی خود راهی قطر شده بود، سه‌شنبه شب در یک بازی دوستانه به مصاف الاهلی عربستان رفت و ٥ بر ٣ به برتری رسید. مسی، نیمار و سوارز که تشکیل دهنده مثلث MSN‌ در خط حمله بارسلونا هستند تا دقیقه ٣٠ این مسابقه در زمین حضور داشتند و سپس در یک اقدام عجیب از سوی انریکه هر  ٣ نفر همزمان تعویض شدند. البته این ٣ بازیکن قبل از تعویضشان هر کدام یک گل را به دروازه الاهلی رساندند اما اتفاق عجیب حالت تهوع دوباره لیونل مسی در هنگام برگزاری این بازی بود. وی در دقیقه ٢٥ بازی در وسط زمین حالش به هم خورد و چند دقیقه بعد هم تعویض شد.
سابقه بیماری مسی
فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا نخستین‌بار ٤‌‌سال قبل در زمان مربیگری تیتو ویلانووای فقید در بارسلونا در میانه زمین دچار حالت تهوع شد و از آن موقع به بعد بارها این اتفاق برایش تکرار شده است. لیونل مسی که در ترکیب تیم‌ملی آرژانتین برابر رومانی تقریبا ٣‌سال قبل دچار چنین مشکلی شد، خیلی کوتاه درباره بیماری گوارشی خود توضیح داد: «اتفاقی که در آن بازی رخ داد چیزی است که من همیشه تجربه‌اش می‌کنم و چندین بار در بارسلونا هم برایم رخ داده است و به همین دلیل چیز مهمی نیست.» با این‌که مسی این مسأله را جدی ندانسته اما چند سالی است که به یکی از سوژه‌های رسانه‌ها تبدیل شده است.
بارسلونا نگران است
 به نظر می‌رسد مشکل گوارشی مسی خیلی هم از سوی باشگاه بارسلونا تا قبل از این جدی گرفته نشده است، اما هواداران این تیم در فضای مجازی بابت تکرار این اتفاقات ابراز نگرانی می‌کنند. مارتینو، سرمربی سابق بارسلونا و آرژانتین پیش از این در گفت‌وگویی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده بود: «با مسی صحبت کرده‌ام. او بعضی وقت‌ها دچار چنین حالتی می‌شود. مسی برای مداوا به پزشک متخصص هم مراجعه کرده است. به نظر من این یک اتفاق عادی نیست.» شاید اتفاقی که در قطر رخ داد، باعث شود کادر پزشکی بارسلونا برای فوق ستاره آرژانتینی آزمایشات ویژه‌تری در نظر بگیرد؛ چون قطعا آبی‌واناری‌ها دوست ندارند او را بعد از مصدومیت دو ماهه‌ای که اخیرا داشت،‌ بار دیگر از دست بدهند.