۲۳ مطلب توسط «حسین حسن نژاد» ثبت شده است

سه گزینه جایگزینی آرسن ونگر

با توجه به نوسانی که آرسنال در فصل جاری دارد به احتمال خیلی زیاد این تیم در پایان فصل هم قهرمان نخواهد شد و احتمال کنار گذاشته شدن ونگر زیاد خواهد بود. در این گزارش می خواهیم سه گزینه ای که به بیشترین شانس را برای جانشینی این مربی فرانسوی دارند بپردازیم.

به گزارش مای کلاب، آرسن ونگر دو دهه است که هدایت توپچی‌های لندن را برعهده دارد و از آخرین باری که با این تیم به عنوان قهرمانی دست یافت دوازده سال می‌گذرد. دوازده سالی که حسابی هواداران آرسنال را کلافه کرده و هیچ بعید نیست که در صورت عدم قهرمانی در این فصل، مربی جدیدی جای سرمربی فرانسوی  را روی نیمکت بگیرد. شفقنا در گزارشی جالب و خواندنی به سه گزینه احتمالی برای جایگزینی ونگر اشاره کرده که با هم آن را می‌خوانیم:

  • حسین حسن نژاد
  • پنجشنبه ۲۵ آذر ۹۵

سورپرایز بزرگ سردار / جدایی آزمون از روستوف قطعی است

یکی از نزدیکان سردار گفته که جدایی او در نیم فصل قطعی شده و سردار به یک تیم بزرگ اروپایی خواهد رفت.

به گزارش مای کلاب، چند هفته پیش بود که خبر علاقه یورگن کلوپ به سردار آزمون در رسانه‌ها مثل بمب منفجر شد. یکی از روزنامه‌های انگلیسی در خبری از علاقه  سرمربی لک‌لک‌ها به سردار ایرانی پرده برداشت و از آن روز، آزمون به یکی از اصلی‌ترین سوژه‌های خبری در ایران تبدیل شد. در حالی که مهاجم جوان روستوف هنوز در این مورد اظهار نظر نکرده بود، پیشنهاد‌های دیگری از تیم‌های مختلف اروپایی مطرح شد. هنوز معلوم نیست آزمون چه تصمیمی برای آینده خود گرفته اما چیزی که قطعی است، جدایی او از روستوف در پایان نیم‌فصل است.

  • حسین حسن نژاد
  • پنجشنبه ۲۵ آذر ۹۵

نگاه روز | جباری در قطر ژاوی نیست / برای بازیسازی که با روزهای اوج فاصله دارد

مجتبی جباری که سه فصل قبل به ترتیب 21، 21 و 24 بازی برای الاهلی انجام داده و روی هم 14 گل به ثمر رسانده بود، این فصل از شرایط آرمانی گذشته دور است.

به گزارش مای کلاب و به نقل از ایران‌ورزشی، اوضاع در قطر بر وفق مراد مجتبی جباری نیست. او بر خلاف سه فصل قبل که یک بازیکن کلیدی و موثر برای الاهلی محسوب می‌شد، این فصل یا روی نیمکت می‌نشیند و یا در لیست 188 نفره قرار نمی‌گیرد. بخصوص حالا که یوسف آدم جای لوکا بوناچیچ را گرفته و اعتقادی هم به توانایی‌های بازیسازی چون جباری ندارد.

  • حسین حسن نژاد
  • پنجشنبه ۲۵ آذر ۹۵

سوژه روز | بیماری «مسی» چیست؟ / فوق ستاره آرژانتینی بار دیگر در زمین دچار حالت تهوع شد

در جریان دیدار دوستانه بارسلونا در قطر مقابل الاهلی عربستان، فوق ستاره آرژانتینی که هنوز سکوت خود را بعد از شکست از رونالدو برای کسب توپ طلا نشکسته، برای چندمین بار دچار حالت تهوع شد.

به گزارش مای کلاب و به نقل از روزنامه شهروند، در جریان دیدار دوستانه بارسلونا در قطر مقابل الاهلی عربستان، فوق ستاره آرژانتینی که هنوز سکوت خود را بعد از شکست از رونالدو برای کسب توپ طلا نشکسته، برای چندمین بار دچار حالت تهوع شد.

  • حسین حسن نژاد
  • پنجشنبه ۲۵ آذر ۹۵

شایعه روز | جالوروسی ها به دنبال ممفیس دیپای

با حضور تعدادی از بازیکنان جالوروسی در مسابقات جام ملت های آفریقا؛ رم به دنبال تقویت قدرت تهاجمی خود است و در این راستا، ستاره خط حمله منچستر یونایتد را هدف خود قرار داده.

به گزارش مای کلاب، بر اساس گزارش منتشر شده در کالچومرکاتو؛ جالوروسی به دنبال ممفیس دیپای مهاجم نا آماده این روزهای شیاطین سرخ است، مهاجمی که این روزها به بازیکنی بی اهمیت در ترکیب منچستر یونایتد تبدیل شده.

  • حسین حسن نژاد
  • پنجشنبه ۲۵ آذر ۹۵

نگاه روز | کاش رونالدو توپ طلا را نمی‌گرفت!

9 سال متوالی است که توپ طلا به مسی یا رونالدو رسیده‌است.

به گزارش مای کلاب، شب گذشته، مراسم توپ طلا برگزار شد و کریستیانو رونالدو موفق شد برای چهارمین بار این جایزه را کسب کند. دو نامزد دیگر این عنوان هملیونل مسی و آنتوان گریزمان بودند. حالا رونالدو ۴ و مسی ۵ توپ طلا دارند. در ۹۹ سال اخیر، این جایزه تنها میان این دو بازیکن در چرخش بوده است. خبرآنلاین در یادداشتی جالب و خواندنی به این موضوع اعتراض کرده و توپ طلا را شایسته دیگر بازیکنان فوتبال دانسته است. با هم این یادداشت را می‌خوانیم:

  • حسین حسن نژاد
  • چهارشنبه ۲۴ آذر ۹۵

گزارش روز | دلایل افت شگفتی ساز فوتبال اروپا و اسپانیا

اتلتیکو مادرید بدترین روزهای خود با دیگو سیمئونه را پشت سر می گذارد. در این گزارش می خواهیم درباره اصلی ترین دلایل ناکامی اتلتیکو سخن به میان آوریم.

به نقل از شفقنا، اگر قرار باشد که از تیم که در سه چهار سال اخیر فوتبال اروپا و اسپانیا عملکرد خیره کننده و غیر قابل انتظاری از خود نشان داده سخن به میان آوریم بدون شک باید به اتلتیکو مادرید اشاره کنیم.

این تیم مادریدی تا قبل از آمدن دیگو سیمئونه آرزو داشت که بتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد چه برسد به آنکه در این رقابت بزرگ مدعی قهرمانی باشد و یا اینکه بتواند برای رئال و بارسلونا پرستاره قد علم کند و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

اتلتیکو مادرید با دیگو سیمئونه عملکرد خیره کننده ای از خود نشان داد و علاوه بر قهرمانی در رقابت های لالیگا توانست دو سال به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم راه  پیدا کند و الان دیگر از تیم های قابل احترام در فوتبال اسپانیا و اروپا است.

اتلتیکو مادرید اما در فصل جاری عملکرد خوبی از خود نشان نداده و بدترین عملکرد خود با دیگو سیمئونه را داشته است.در این گزارش می خواهیم درباره اصلی ترین دلایل افت تیم سیمئونه سخن به میان آوریم:

  • حسین حسن نژاد
  • چهارشنبه ۲۴ آذر ۹۵

گران‌ترین تیم لیگ به دنبال بازیکن جدید / لیست خرید استقلال برای چیست؟

می‌گویند منصوریان می‌خواهد پس از بازی با پدیده لیستی را در اختیار مدیران باشگاه استقلال قرار دهد تا یارگیران در راه جذب بازیکنان جدید اقدام کنند. نام برخی بازیکنان هم برده می‌شود.

به نقل از روزنامه ایران‌ورزشی، به این اسامی توجه کنید: «مهدی رحمتی، وریا غفوری، یعقوب کریمی، هرائر مگویان، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، جابر انصاری، کاوه رضایی و بختیار رحمانی.» در کنار این بازیکنان محسن کریمی و فرشید باقری را هم باید قرار داد. بازیکنانی که بر اثر اعتماد همین کادر فنی  که حالا به دنبال جذب بازیکنان جدید است، در استقلال ستاره شده‌اند. لئوناردو پادوانی هم اگر ستاره نباشد بازیکن نام آشنایی در فوتبال ایران محسوب می‌شود. روزبه چشمی هم همین روزها به ترکیب استقلال بازمی‌گردد و با احتساب همه این اسامی استقلال بیش از 10 بازیکن طراز اول و نامی در ترکیب خود دارد اما در عین حال باز هم شنیده می‌شود که منصوریان در پی ارائه لیستی تازه به باشگاه استقلال است تا تیم را تقویت کند! آیا ارائه لیست خرید دوباره به باشگاه با این بازیکنان ضروری است؟

  • حسین حسن نژاد
  • چهارشنبه ۲۴ آذر ۹۵

همه بازیکنان مدنظر و رفتنی پرسپولیس در زمستان را بشناسید

در میان نفرات ورودی سروش رفیعی از گزینه های قطعی خرید باشگاه است که مذاکرات برای جذب او آغاز شده است.

به گزارش مای کلاب دو هفته به پایان رقابت‌های نیم فصل لیگ برتر باقی مانده و از همین حالا تیم‌ها به دنبال تقویت تیم‌شان در پنجره نقل و انتقالات زمستانی هستند. اما به نظر می‌رسد وضعیت پرسپولیس در این زمان، پیچیده‌تر از دیگر تیم‌هاست. درحالی که چند بازیکن کلیدی قرمزپوشان ساز جدایی کوک کرده‌اند، برانکو ایوانکوویچ به دنبال یافتن جایگزین‌هایی برای آن‌هاست جام نیوز در گزارشی کامل به تمامی ورودی و خروجی‌های احتمالی نیم فصل پرسپولیس اشاره کرده که با هم آن را می‌خوانیم:

  • حسین حسن نژاد
  • چهارشنبه ۲۴ آذر ۹۵

ناگفته‌های زندگی سردار آزمون در مصاحبه با آرسپورت

*تمام در آمد خودم را در اختیار پدر و مادرم می گذارم زیرا نمی خواهم پدرم کار کند.
*بواتنگ یک هیولا است اما گودین بهترین مدافع دنیا است.
*مسی نه، زلاتان الگوی من است و من را با او مقایسه کنید.
*بارسلونا یا رئال مادرید؟ من رئال مادرید را انتخاب می کنم.
*شاید بعد از فوتبال کار با است حرفه ی من باشد.
*تنها مشکل من در روسیه نبود چغرتمه(غذای محلی گنبد ) است.
*امیدوارم جنگ در سوریه تمام شود و صلح به همه جا برسد.
*می توانیم برزیل را شکست دهیم
*خانواده ام سنتی است و اگر چیزی بگوید، اطاعت می کنم.
*در جام جهانی به دنبال صعود از گروه هستیم.

  • حسین حسن نژاد
  • چهارشنبه ۲۴ آذر ۹۵
پایگاه اطلاع رسانی مای کلاب برای فارسی زبانان که اخبار حوزه فوتبال و نتایج بازیها و جداول لیگ های ورزشی زا یه نمایش میگدارد
آرشیو مطالب